Find indhold
    BLOG
26 minutter

Google Ads: Sådan opretter du en kampagne

Læs artiklen
22 minutter

NPS: Mål kundeloyaliteten med Net Promoter Score

Læs artiklen
13 minutter

SEO Guide: Få flere kunder med gratis hjemmesidetrafik

Læs artiklen
12 minutter

Kundekommunikation: 7 råd til at blive bedre til at snakke med dine kunder

Læs artiklen
Kend [dine kunder]

Kunderelationer dækker over alle de emner, der berører din virksomheds ansigt udadtil og alle de værktøjer, du kan tage i brug for at nå dine kunder. Du kan have et fantastisk produkt, men det hjælper ikke noget, hvis der er ingen, der har kendskab til det eller forstår værdien af det. Derfor dedikerer vi denne del af SMV Guiden til at gå i dybden med alt, der har med dine kunder at gøre. Hvad enten det drejer sig om at skaffe nye kunder gennem markedsføring og branding, om at bibeholde din eksisterende kundebase, eller om at håndtere de udfordringer, der måtte opstå forbundet med dine kundeforhold. Artiklernes primære formål er at konceptualisere kunderelationer som helhed så meget som muligt ved at koge mange forskellige, relevante delemner ned til relativt korte og letlæselige bidder, som forhåbentlig vil være et godt udgangspunkt for de kundetiltag, din virksomhed kommer til at tage. Hvis du har forslag til emner eller indhold, vi ikke har dækket, er du meget velkommen til at sende os en mail med dit ønske.

Kunderelationer
CSAT: Mål kundetilfredsheden med Customer Satisfaction Score

Brug CSAT-scoren for at få et bedre indblik i dine kunders tilfredshed med din(e) ydelse(r).

Kunderelationer
CES: Mål kundeoplevelsen af et produkt eller en service med Customer Effort Score

Hvor god en oplevelse får kunden af din ydelse? Det kan du måle ved hjælp af Customer Effort Score.

Kunderelationer
Google Ads: Sådan opretter du en kampagne

Google Ads er et af internettets vigtigste markedsføringsværktøjer, og heldigvis er det nemt at anvende. Lær at lave en tekstannonce med fem simple trin.

Kunderelationer
NPS: Mål kundeloyaliteten med Net Promoter Score

NPS kan bruges til at måle kundeloyaliteten. Tilfredse kunder køber mere, og loyale kunder anbefaler derudover også din virksomhed til andre.

Customer Journey Map: Fra prospekt til kunde
Kunderelationer
Customer Journey Map: Kortlæg dine prospekters kunderejse

Fra et prospekt konverteres til en kunde gennemgår denne flere stadier og berøringspunkter. Disse bør du kortlægge til din salgsstrategi.

Salg: kortlæg kundens behov
Kunderelationer
Behovskortlægning: Find virksomhedens, afdelingens og individets behov (5/9)

Den første samtale skal du bruge på at afdække kundens behov - og det skal forstås tredimensionelt.

Salg: sådan tager du første kontakt til kunden
Kunderelationer
Første kontakt: Sådan kontakter du dine leads (4/9)

Når du har genereret dine leads, skal du kontakte dem - men hvordan, og hvad kan du tillade dig?

Salg: leadgenerering
Kunderelationer
Leadgenerering: Sådan finder du nye kunder (3/9)

En vigtig del af salgsprocessen handler om at finde relevante prospekter, du kan sælge til - altså leads. Læs med her og bliv klogere på, hvordan du gør.

Salgsprocessen: salg fra start til slut
Kunderelationer
Salgsprocessen: Hvordan ser din salgsproces ud? (2/9)

Salgsprocessen er med vores guide delt ind i otte overordnede trin, og denne artikel vil give dig overblikket over hver enkel proces.

Hvad er salg?
Kunderelationer
Hvad er salg: og hvordan adskiller det sig fra markedsføring? (1/9)

I vores hidtil længste serie, der består af 9 artikler, går vi i dybden med "salg", og vi starter ud i del 1 med at definere det som koncept.

Kundekommunikation: bliv bedre til at snakke med dine kunder
Kunderelationer
Kundekommunikation: 7 råd til at blive bedre til at snakke med dine kunder

Bedre kundekommunkation kan ses på bundlinjen og giver gladere kunder.

Udnyt dit netværk på LinkedIn
Kunderelationer
Netværk: Udnyt eksterne kompetencer

Lær hvordan du får et overblik over dit netværk med LinkedIn.

Design din egen hjemmeside
Kunderelationer
Design din hjemmeside: Vigtigheden af en god hjemmeside

Din hjemmeside er din virksomheds ansigt. Lær at designe den godt!

SEO-guide: få mere hjemmesidetrafik
Kunderelationer
SEO Guide: Få flere kunder med gratis hjemmesidetrafik

Få tips til hvordan du bruger SEO i din virksomhed.

SCQA - den gode præsentation
Kunderelationer
SCQA: En god præsentation af din virksomhedsidé

Lær hvordan du præsenterer din idé, så folk forstår den.

Analyse og segmentering af B2B
Kunderelationer
B2B segmentering: Analyser B2B markedet

Hvilke kriterier burde du forholde dig til, når du skal segmentere et B2B marked?

Brand identitet som Mercedes
Kunderelationer
Brand identitet: Hvordan skaber du dit brand?

Hvordan skaber du dit brand, og hvor vigtigt er det? Det har mere at sige, end du måske lige tror.

Kundebehov: dit produkt dækker et behov
Kunderelationer
Kundebehov: Du sælger ikke et produkt, du dækker et behov

For at din virksomhed skal være succesfuld, så skal den dække et behov.

God kundeservice
Kunderelationer
God kundeservice: Hvordan hjælper du dine kunder?

God kundeservice er ekstremt værdiskabende, så vær bevidst omkring, hvordan du behandler dine kunder.

Digital markedsføring - Facebook eller LinkedIn?
Kunderelationer
Digital markedsføring: Markedsfør med Facebook og LinkedIn

Brug Facebook og LinkedIn til markedsføring, og slip for omkostningerne.

Få kunderne til at betale og få bedre likviditet
Kunderelationer
Manglende betaling: 5 tips til at få dine kunder til at betale til tiden

Manglende betalinger kan føre til store likviditetsvanskeligheder. Få 5 gode råd her til at kradse dine fakturaer ind.

Markedssegmentering: Hvordan segmenterer du markedet?
Kunderelationer
Markedssegmentering: Hvordan segmenterer du markedet?

Lær din primære markedssegmenter at kende, og forstå, hvad der karakteriserer dine kunder.

Networking giver dig nye forretningsmuligheder
Kunderelationer
Networking: Sådan giver dit netværk dig nye forretningsmuligheder

4 råd til hvordan du bygger dit netværk op.

Digital markedsføring på et stramt budget
Kunderelationer
Digital markedsføring: Nå ud til nye kunder på et stramt budget

Markedsføring behøver ikke være dyrt - vi giver dig gode tips til, hvordan du kan markedsføre din virksomhed billigt.

Kundebasen: hvilke kunder skaber størst værdi?
Kunderelationer
Kundebase: Hvilke af dine kunder skaber størst værdi for dig?

Med lidt omtanke og nogle enkle formler kan du hurtigt finde ud af, hvilke kunder du bør bruge flest ressourcer på.

bringer artikler inden for: