Find artikel
    8 minutter

    Kundebase: Hvilke af dine kunder skaber størst værdi for dig?

    Læs artiklen
    8 minutter

    Markedssegmentering: Hvordan segmenterer du markedet?

    Læs artiklen
    12 minutter

    Kundekommunikation: 7 råd til at blive bedre til at snakke med dine kunder

    Læs artiklen
    6 minutter

    Networking: Sådan giver dit netværk dig nye forretningsmuligheder

    Læs artiklen
    Kend [dine kunder]

    Kunderelationer dækker over alle de emner, der berører din virksomheds ansigt udadtil og alle de værktøjer, du kan tage i brug for at nå dine kunder. Du kan have et fantastisk produkt, men det hjælper ikke noget, hvis der er ingen, der har kendskab til det eller forstår værdien af det. Derfor dedikerer vi denne del af SMV Guiden til at gå i dybden med alt, der har med dine kunder at gøre. Hvad enten det drejer sig om at skaffe nye kunder gennem markedsføring og branding, om at bibeholde din eksisterende kundebase, eller om at håndtere de udfordringer, der måtte opstå forbundet med dine kundeforhold. Artiklernes primære formål er at konceptualisere kunderelationer som helhed så meget som muligt ved at koge mange forskellige, relevante delemner ned til relativt korte og letlæselige bidder, som forhåbentlig vil være et godt udgangspunkt for de kundetiltag, din virksomhed kommer til at tage. Hvis du har forslag til emner eller indhold, vi ikke har dækket, er du meget velkommen til at sende os en mail med dit ønske.

    Kundebasen: hvilke kunder skaber størst værdi?
    Kunderelationer
    Kundebase: Hvilke af dine kunder skaber størst værdi for dig?

    Med lidt omtanke og nogle enkle formler kan du hurtigt finde ud af, hvilke kunder du bør bruge flest ressourcer på.

    Markedssegmentering: Hvordan segmenterer du markedet?
    Kunderelationer
    Markedssegmentering: Hvordan segmenterer du markedet?

    Lær din primære markedssegmenter at kende, og forstå, hvad der karakteriserer dine kunder.

    Kundekommunikation: bliv bedre til at snakke med dine kunder
    Kunderelationer
    Kundekommunikation: 7 råd til at blive bedre til at snakke med dine kunder

    Bedre kundekommunkation kan ses på bundlinjen og giver gladere kunder.

    Dit netværk giver dig nye forretningsmuligheder
    Kunderelationer
    Networking: Sådan giver dit netværk dig nye forretningsmuligheder

    4 råd til hvordan du bygger dit netværk op.

    God kundeservice
    Kunderelationer
    God kundeservice: Hvordan hjælper du dine kunder?

    God kundeservice er ekstremt værdiskabende, så vær bevidst omkring, hvordan du behandler dine kunder.

    Digital markedsføring - Facebook eller LinkedIn?
    Kunderelationer
    Digital markedsføring: Markedsfør med Facebook og LinkedIn

    Brug Facebook og LinkedIn til markedsføring, og slip for omkostningerne.

    Kunderelationer
    Kundebehov: Du sælger ikke et produkt, du dækker et behov

    For at din virksomhed skal være succesfuld, så skal den dække et behov.

    Design din egen hjemmeside
    Kunderelationer
    Design din hjemmeside: Vigtigheden af en god hjemmeside

    Din hjemmeside er din virksomheds ansigt. Lær at designe den godt!

    Digital markedsføring på et stramt budget
    Kunderelationer
    Digital markedsføring: Nå ud til nye kunder på et stramt budget

    Markedsføring behøver ikke være dyrt - vi giver dig gode tips til, hvordan du kan markedsføre din virksomhed billigt.

    Brand identitet som Mercedes
    Kunderelationer
    Brand identitet: Hvordan skaber du dit brand?

    Hvordan skaber du dit brand, og hvor vigtigt er det? Det har mere at sige, end du måske lige tror.

    Få kunderne til at betale og få bedre likviditet
    Kunderelationer
    Manglende betaling: 5 tips til at få dine kunder til at betale til tiden

    Manglende betalinger kan føre til store likviditetsvanskeligheder. Få 5 gode råd her til at kradse dine fakturaer ind.

    SCQA - den gode præsentation
    Kunderelationer
    SCQA: En god præsentation af din virksomhedsidé

    Lær hvordan du præsenterer din idé, så folk forstår den.

    Analyse og segmentering af B2B
    Kunderelationer
    B2B segmentering: Analyser B2B markedet

    Hvilke kriterier burde du forholde dig til, når du skal segmentere et B2B marked?

    SEO-guide: få mere hjemmesidetrafik
    Kunderelationer
    SEO Guide: Lær SEO og få mere hjemmesidetrafik

    Få tips til hvordan du bruger SEO i din virksomhed.

    Kunderelationer
    Netværk: Udnyt eksterne kompetencer

    Lær hvordan du får et overblik over dit netværk med LinkedIn

    SMVGuiden bringer artikler inden for: