Lær om MailChimp, og om hvordan du bruger det i din forretning.
Kunderelationer dækker over alle de emner, der berører din virksomheds ansigt udadtil og alle de værktøjer, du kan tage i brug for at nå dine kunder. Du kan have et fantastisk produkt, men det hjælper ikke noget, hvis der er ingen, der har kendskab til det eller forstår værdien af det. Derfor dedikerer vi denne del af SMV Guiden til at gå i dybden med alt, der har med dine kunder at gøre. Hvad enten det drejer sig om at skaffe nye kunder gennem markedsføring og branding, om at bibeholde din eksisterende kundebase, eller om at håndtere de udfordringer, der måtte opstå forbundet med dine kundeforhold. Artiklernes primære formål er at konceptualisere kunderelationer som helhed så meget som muligt ved at koge mange forskellige, relevante delemner ned til relativt korte og letlæselige bidder, som forhåbentlig vil være et godt udgangspunkt for de kundetiltag, din virksomhed kommer til at tage. Hvis du har forslag til emner eller indhold, vi ikke har dækket, er du meget velkommen til at sende os en mail med dit ønske.
Lær om MailChimp, og om hvordan du bruger det i din forretning.
Brug CSAT-scoren for at få et bedre indblik i dine kunders tilfredshed med din(e) ydelse(r).
Hvor god en oplevelse får kunden af din ydelse? Det kan du måle ved hjælp af Customer Effort Score.
Google Ads er et af internettets vigtigste markedsføringsværktøjer, og heldigvis er det nemt at anvende. Lær at lave en tekstannonce med fem simple trin.
NPS kan bruges til at måle kundeloyaliteten. Tilfredse kunder køber mere, og loyale kunder anbefaler derudover også din virksomhed til andre.
Fra et prospekt konverteres til en kunde gennemgår denne flere stadier og berøringspunkter. Disse bør du kortlægge til din salgsstrategi.
Den første samtale skal du bruge på at afdække kundens behov - og det skal forstås tredimensionelt.
Når du har genereret dine leads, skal du kontakte dem - men hvordan, og hvad kan du tillade dig?
En vigtig del af salgsprocessen handler om at finde relevante prospekter, du kan sælge til - altså leads. Læs med her og bliv klogere på, hvordan du gør.
Salgsprocessen er med vores guide delt ind i otte overordnede trin, og denne artikel vil give dig overblikket over hver enkel proces.
I vores hidtil længste serie, der består af 9 artikler, går vi i dybden med "salg", og vi starter ud i del 1 med at definere det som koncept.
Bedre kundekommunkation kan ses på bundlinjen og giver gladere kunder.
Lær hvordan du får et overblik over dit netværk med LinkedIn.
Din hjemmeside er din virksomheds ansigt. Lær at designe den godt!
Få tips til hvordan du bruger SEO i din virksomhed.
Lær hvordan du præsenterer din idé, så folk forstår den.
Hvilke kriterier burde du forholde dig til, når du skal segmentere et B2B marked?
Hvordan skaber du dit brand, og hvor vigtigt er det? Det har mere at sige, end du måske lige tror.
For at din virksomhed skal være succesfuld, så skal den dække et behov.
God kundeservice er ekstremt værdiskabende, så vær bevidst omkring, hvordan du behandler dine kunder.
Brug Facebook og LinkedIn til markedsføring, og slip for omkostningerne.
Manglende betalinger kan føre til store likviditetsvanskeligheder. Få 5 gode råd her til at kradse dine fakturaer ind.
Lær din primære markedssegmenter at kende, og forstå, hvad der karakteriserer dine kunder.
4 råd til hvordan du bygger dit netværk op.
Markedsføring behøver ikke være dyrt - vi giver dig gode tips til, hvordan du kan markedsføre din virksomhed billigt.
Med lidt omtanke og nogle enkle formler kan du hurtigt finde ud af, hvilke kunder du bør bruge flest ressourcer på.